Інформація про систему службових викриттів OBO

OBO-Group прагне вести свій бізнес відповідно до найвищих етичних і правових стандартів. З цієї причини будь-яке порушення Кодексу поведінки OBO буде розглядатися з усією серйозністю.

Система службових викриттів OBO призначена для підтримки співробітників, керівництва, ділових партнерів, клієнтів і постачальників тощо групи OBO, а також усіх потенційно постраждалих осіб (усіх фізичних осіб) у розпізнаванні, повідомленні та усуненні можливих неправомірних дій у OBO- Group та забезпечити безпечний канал для звітування без побоювань помсти з метою зміцнення комплаєнсу та інформаційної культури в межах ОБО-Груп.

Про протиправну, аморальну чи проти законну поведінку або поведінку, яка порушує Кодекс поведінки OBO і яку відповідний працівник або особа не може припинити самостійно, слід повідомляти контактній особі, призначеній OBO-Group. Однак система службових викриттів не призначена для того, щоб скаржитися на інших працівників або засуджувати їх загалом.

Система службових викриттів призначена для отримання та обробки звітів, а також для захисту інформаторів та їхніх прихильників від помсти, пов’язаної з повідомленнями. Однак система службових викриттів недоступна для загальних скарг або загальних запитів зокрема. У цьому випадку зверніться до нашої служби підтримки клієнтів:

Contact

Для Німеччини скарги відповідно до Закону Німеччини про зобов’язання корпоративної належної перевірки для запобігання порушенням прав людини в ланцюгах постачання (LKSG) слід надсилати на таку електронну адресу: supplychain.complaintsnoSpam@obo.de.

Повідомлення слід подавати, лише якщо викривач діє добросовісно, ​​щоб повідомлена інформація була правдивою. Викривач діє несумлінно, якщо знає, що повідомлена інформація є неправдивою. У разі сумнівів інформація повинна бути представлена ​​не як факти, а як припущення, оцінки або твердження інших осіб.

Повідомлення можуть бути подані інформаторами до одного з компетентних офісів, використовуючи контактну інформацію нижче:

Dr. Máté Ferenc Smelka
Compliance Officer International
OBO BETTERMANN Hungary Kft.
H-2347 Bugyi, Alsóráda 2.
E-Mail: compliancenoSpam@obo.de, oder smelka.matenoSpam@obo.hu
Mobil: +36 20 490-2967
Telefon: +36 29 349-708

or,

Sascha Hesse
Legal advisor (Compliance Officer Proxy)
OBO BETTERMANN Holding GmbH & Co. KG
Germany
Hüingser Ring 52, 58710 Menden (Sauerland)
E-Mail: compliancenoSpam@obo.de, oder sascha.hessenoSpam@obo.de
Mobil: +49 151 11432833
Telefon: +49 2373 89-1232

Подання інформації про порушення не прив’язане до будь-якої конкретної форми чи мови. Інформація про порушення може бути подана викривачем рідною мовою країни походження; компетентний офіс забезпечує переклад і спілкування рідною мовою викривача. Зокрема, звіти можна подавати особисто, телефоном, письмово або в текстовому вигляді (наприклад, листом або електронною поштою). З міркувань спрощення процедури ми рекомендуємо подавати електронною поштою. Щоб забезпечити конфіденційну обробку поштових повідомлень, ми просимо використовувати суфікс адреси «КОНФІДЕНЦІЙНО – повідомлення OBO». Повідомлення також може бути зроблено анонімно.

OBO-Group виконує свої зобов’язання відповідно до чинного законодавства про захист даних, у тому числі Регламенту (ЄС) 2016/679 (GDPR) та національних законів, які його застосовують, і обробляє всю інформацію про порушення, незалежно від її правдивості, з особливою конфіденційністю та згідно відповідно до чинних законодавчих норм захисту даних.

нформацію про систему службових викриттів можна знайти в Політиці OBO щодо системи службових викриттів.

Заздалегідь вдячні за ваші підказки.

Ваша команда системи службових викриттів OBO

Policy and Attachments